Romantiška kelionė į KarlskronĄ

Jei pabodo niūrūs žiemos vakarai ar savaitgaliai - tai puiki idėja, kaip paįvairinti savo kasdienybę! 60 km nuo Karlshamo į rytus nutolusioje Karlskronoje galima pasijusti lyg Venecijoje, kadangi Karlskrona - miestas sudarytas iš 30 salų. Visas jas galima aplankyti laivu, reguliariai kursuojančiu iš čia esančio Jūrų muziejaus. Pastarajame rekomenduojame apsilankyti pirmiausia ir susipažinti su turtinga švedų laivyno istorija, apžiūrėti iš vidaus tikrą povandeninį laivą, šalia muziejaus prišvartuotą karinį laivą bei senovinę škuną, o ieškantiems daugiau potyrių, siūlome simuliatoriuje išbandyti savo jėgas, valdant laivą ekstremaliomis oro sąlygomis.
Norintiems pramogauti su visa šeima rekomenduojame apsilankyti Karlskronoje veikiančiame pramogų parke „Boda-Borg“, kuriame kompiuteriniai žaidimai perkeliami į realybę. O romantikams siūlome pasivaikščioti jaukia Bjokholmo gatvele, kurios pakraščiais „sutūpę“ senoviniai spalvingi žvejų namukai sukelia nemažiau šiltus prisiminimus apie Karlskroną nei romantiška vakarienė ant Utkiken apžvalgos kalno ar naktinių žibintų šviesoje skendinti baltų jachtų krantinė.

Kelionės keltu metu stebėsite romantiškus jūros vaizdus, o patogioje kajutėje gerai pailsėsite ir išsimiegosite. Plaukdami iki Karlshamno ar atgal DFDS keltais nenuobodžiausite - galėsite nerūpestingai leisti laiką kelto baruose, ragauti gurmaniškus patiekalus a la carte restorane Mare Balticum ar patraukliomis kainomis įsigyti gerai žinomų ženklų kvepalus bei kitų lauktuvių savo artimiesiems kelto parduotuvėse. Vakare išplaukę iš Klaipėdos, ryte, pailsėję, išsimiegoję  ir skaniai papusryčiavę, atvyksite į Karlshamną ir galėsite tęsti savo kelionę. Nuo Karlshamno uosto iki Karlskronos jums beliks tik 60 km.​

Jei planuojate pailsėti daugiau nei 1 dieną​
Siūlome pasižvalgyti ir po Karlskronos ar Karlshamno apylinkes. Vos už 15 km nuo Karlshamno į rytus keliaujančius vilioja nuostabusis „Eriksberg“ safari parkas, kuriame laukinės gyvūnijos gyvenimą galima stebėti iš arti, fotografuoti važinėjant savo arba nuomotu safari automobiliu, sustojant poilsio aikštelėse pasigrožėti P.Švedijai charakteringu pakrantės salų archipelagu.

Ronneby Brunspark - nuostabus gamtos kampelis, esantis kaip tik pusiaukelėje tarp Karlshamno ir Karlskronos. Tai idiliška oazė norintiems pailsėti gamtos prieglobstyje. Žavi ne tik Japonijos dvasia dvelkiantis sodas, šimto metų senumo medinės vilos, bet ir jame įsikūręs puikus SPA centras su vandens pramogų parku. Čia puiki vieta sušilti ir pailsėti tiek dviese, tiek su visa šeima.

Kalėdos Karlskronoje

DAUGIAU IDĖJŲ KARLSKRONOJE​

Nukeliaukite į Švediją su DFDS

Kelionė keltu iš Klaipėdos į Karlshamną trunka 12 val. Plaukiama nakties metu, todėl ryte, puikiai pailsėję ir papusryčiavę, galėsite tęsti kelionę automobiliu ar Švedijos viešuoju transportu. Nuo Karlshamno iki Karlskronos vos 60 km.  DFDS kelto bilietą galite įsigyti, spausdami aukščiau esantį oranžinį mygtuką UŽSISAKYTI, o nakvynę Karlskronoje galite planuoti, pasinaudodami Booking.com viešbučių užsakymo sistema žemiau.​

Booking.com

Pastaba: viešbučių užsakymai per Booking.com yra nesusiję su kelto bilietų užsakymais, todėl iškilus klausimams dėl viešbučių, prašome kreiptis tiesiogiai į Booking.com.​