​DFDS Seaways keltų linijų keleivių dažniausiai užduodami klausimai

Baltijos jūros maršrutai

Kaip rasti pigiausią bilieto kainą?

Ieškodami DFDS keltų bilietų, pasinaudokite 6 paprastais žingsniais, kuriais sekdami galėsite įsigyti pigiausią bilietą ar sutaupyti:

  • Pirkite internetu. Užsakydami/pirkdami keltų bilietus internetu, Jūs išvengsite užsakymo telefonu ar užsakymo tiesiogiai DFDS kasose mokesčio, kuris siekia 15 € už kiekvieną užsakymą. Užsakydami internetu, Jūs galėsite greitai pasitikrinti bendrą užsakymo sumą, galėsite palyginti 3-jų dienų bilietų kainas, kurios gali skirtis. Tokiu būdu Jūs galėsite atrasti ir pasirinkti pigesnį variantą.
  • Naudokitės "Specialiais pasiūlymais" ir galėsite sutaupyti iki 50% bazinės bilieto kainos.
  • Keliaukite ketvirtadieniais iš Klaipėdos arba pirmadieniais iš Kylio, o sekmadieniais iš Karlshamno, ir Jūsų automobiliui (iki 4.5 m ilgio) ar gyvenamajam automobiliui bus pritaikyta speciali, žemesnė nei bazinė kaina. Pastaba: kiekvienam reisui pigesnių bilietų kiekis limituotas. Be to, ši nuolaida netaikoma karštuoju sezonu bei Kalėdų, Velykų periodais.
  • Keliaukite šaltuoju sezonu. Keltų bilietų kainos ne vasaros sezonu (2017/01/10-2017/04/30 ir 2017/09/19-2017/12/15) yra žemesnės. Kadangi tuo laikotarpiu keltais keliauja mažiau žmonių, laivuose yra didesnis pigesnių kajučių pasirinkimas. Jeigu Jūs pasinaudosite dar ir lengviesiems automobiliams skirtu pasūlymu (žr.punktą aukščiau), tai Jūsų bendra kelionės kaina sumažės papildomai.
  • Pirkite ankščiau. Bilieto kaina svyruoja priklausomai nuo likusių laisvų vietų skaičiaus: kuo mažiau lieka laisvų vietų iki išvykimo, tuo kaina didėja. Bilieto kaina taip pat kinta priklausomai ir nuo likusių dienų iki išvykimo. Pigiausius bilietus galima įsigyti likus daugiau nei 1.5 mėnesio iki išvykimo. Pastaba: bilieto atšaukimas arba datos keitimas, likus mažiau nei 21 dienai iki išvykimo, apmokestinamas.
  • Keliaukite su vaikais. Šeimai, keliaujančiai su vaikais iki 15 metų, yra taikoma "šeimyninė" 20 % nuolaida apgyvendinimui. 0-3 metų vaikams bilietas be atskiro gulto - nemokamas. Bilieto užsakymas, keliaujant su vaiku.

Kokie transporto tipai pervežami keltais?

  • Lengvieji automobiliai, kurių maksimalus ilgis - 4.5 m, maksimalus aukštis - 1,85 m. Maksimalus aukštis skaičiuojamas įskaitant bagažą ant stogo.
  • Aukšti lengvieji automobiliai, kurių maksimalus ilgis - 7 m, maksimalus aukštis - 2,70 m, bendras svoris - iki 3,5 t .
  • Tipiniai savaeigiai gyven. automobiliai, kurių maksimalus ilgis - 8 m .
  • Ilgieji savaeigiai gyven. automobiliai, kurių maksimalus ilgis - 12 m .
  • Motociklai, kurių maksimalus ilgis - 2 m .
  • Motociklai su šonine priekaba, kurių maksimalus ilgis - 3 m .
  • Maži automobiliai, kurių maksimalus ilgis - 3 m .
  • Priekaba, skirta daiktų pervežimui. Priekabos ilgis skaičiuojamas nuo prikabinimo mechanizmo iki paskutinės išsikišusios dalies.
  • Turistinė priekaba.
  • Nekeleivinis transportas. Transporto priemonės, kurioms bilietai parduodami krovinių pervežimų skyriuje.​

Ar galiu keliauti su gyvūnu?

Naminiai gyvūnai gali būti pervežami AB DFDS Seaways keltais specialiose kajutėse arba, keliaujant su automobiliu, gali būti palikti jame. Gyvūnas negali būti gabenamas sėdimų vietų salone. Jeigu keliaujate be automobilio, užsakydami bilietą internetu, pasirinkite kajutę keleiviams su gyvūnais ir kreipkitės į DFDS skambučių centrą tel. +370 46 323232, kad suformuotume bilietą gyvūnui. Gyvūno pervežimo kaina yra fiksuota - 40€.​

Gyvūnai privalo būti pervežami laikantis Lietuvos Respublikos Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos(VMVT) nuostatų ir reikalavimų. Daugiau informacijos rasite VMVT puslapyje. Keliaujantiems su gyvūnais reikalavimai pateikti atskirtame skyriuje.​

Informacija keliaujantiems su gyvūnais į Švediją/Norvegiją:

  • Visuose AB DFDS Seaways keltuose yra įrengtos specialios kajutės. Keleiviai su naminiais gyvūnais gali būti pervežami tik specialiai gyvūnų pervežimui skirtose kajutėse.
  • Keleiviai su naminiais gyvūnais privalo išpirkti visą kajutę arba palikti gyvūną automobilyje krovininiame denyje.
  • Naminiai gyvūnai privalo būti gyvūnų narve arba su antsnukiu ir pavadėliu.
  • Kajutėse gyvūnams draudžiama gulėti ant lovų.​

Ar gali nepilnametis keliauti vienas?

​Vaikai iki 16 metų negali keliauti DFDS Seaways keltais be tėvų, globėjo arba jų įgalioto lydinčio suaugusiojo.​

Ar galima pakeisti datą, jeigu įsigijau bilietą su spec. pasiūlymu?

​Specialūs pasiūlymai turi griežtesnes sąlygas, nei įprasti bilietai, todėl paprastai, įsigijus spec. pasiūlymą, kelionės datos nekeičiamos.

Nepavyksta užsisakyti spec. pasiūlymo. Kodėl?

​Spec. pasiūlymai dažnai taikomi skirtingiems maršrutams ir gali skirtis jų pasiūlymo kodas. Todėl norėdami užsakyti spec. pasiūlymą jūsų norimam maršrutui, pvz. Klaipėda-Kylis, pirmiausia paspauskite meniu "Specialūs pasiūlymai">"Pasiūlymai į Vokietiją" ir atsivėrusiame lange pasirinkite norimą pasiūlymą. Pasiūlymo puslapyje ieškokite pilkos juostelės su oranžiniu mygtuku "Užsisakyti". Paspaudę šį mygtuką, būsite nukreipti į rezervacinę sistemą, o pasiūlymo kodas prisitaikys automatiškai ir šalia matysite žaliai šviečiantį užrašą.

Negaliu apmokėti bilieto internetu. Kodėl?

​Atsiskaityti gali nepavykti dėl įvairių priežasčių: netikslių duomenų, nepakankamo sąskaitos likučio, mokėtojo ir paskyros turėtojo nesutapimo, tačiau mes rekomenduojame, perkant bilietus internetu, atsiskaityti per el. bankininkystę. Pasirinkite mokėjimo būdą "Electrononic banking" ir būsite nukreipti į savo banką, kur jums įprastu būdu galėsite sumokėti už bilietą. Patikrinta, jog atsiskaitant šiuo būdu, klaidų ir problemų skaičius yra mažiausias. 

Negaliu atsiskaityti kreditine kortele. Kodėl?

​Kai klientas atsiskaito kreditine kortele, jam užduodame kelis klausimus:
  • Kokios šalies banko kortelė, kuria mokate? Pastebėjome, jog dažniausiai problemų sukelia atsiskaitymas daniška kortele, kadangi ji nepritaikyta pirkti kitų šalių internetinėse svetainėse. Tokiu atveju patariame susisiekti su Danišku banku ir pasitikslinti apie Jūsų kortelės galimybes.
  • Ar kortelės turėtojo vardas ir pavardė sutampa su užsiregistravusiojo vardu ir pavade. Atsiskaitant ne savo kortele (pvz. ​​draugo ar žmonos), sistema gali neleisti susimokėti.
  • Ar pakankamas sąskaitos likutis? Jeigu sąskaitos likutis nepakankamas, sistema atmes tokį bandymą sumokėti.

Pasirinkau kajutę, tačiau neleidžia tęsti užsakymo. Kodėl?

​Atkreipkite dėmesį į keliaujančių asmenų skaičių ir pasirinktų vietų skaičių.  Kiekvienas vykstantis keleivis turi turėti vieną vietą laive. Jeigu vykstate trise ir užsisakote dvivietę kajutę, sistema neleis pereiti į sekantį žingsnį. Jeigu pažymėsite per daug kajučių, sistema taip pat  neleis tęsti rezervacijos, todėl atkreipkite dėmesį į oranžine spalva pažymėtų kajučių skaičių, ar nepasirinkote per daug / per mažai?
Jeigu keliaujate dviese su nepilnamečiu vaiku ir norite visi keliauti dvivietėje kajutėje, Jūs galite tai padaryti, tačiau vaikui vis tiek užsakykite sėdimą vietą, kitaip sistema neleis užsakyti bilieto. 

Keliauju su gyvūnu, ar turiu mokėti 40 Eur?

​​Nesvarbu ar augintinį paliekate automobilyje, ar įsigiję gyvūninę kajutę, pasiimate jį su savimi, bilietas gyvūnui kainuoja 40 Eur. 

Ar galėsiu pakeisti bilietą, jeigu pavėluosiu į keltą?

​Išvykimo dieną bilietų datos nekeičiamos, todėl pavėlavus į keltą, bilietas bus prarastas. 

Nevienodas keleivių skaičius keliaujant pirmyn ir atgal. Kaip užsakyti bilietą?

​​Užsakant bilietus internetu, patariame formuoti du atskirus bilietus pirmyn ir atgal. Jeigu visgi reikalingas vienas bilietas, paskambinkite į mūsų Skambučių centrą ir mūsų specialistai suformuos bilietą, tačiau aptarnavimo mokestis telefonu ar kasose - 15€​.​​​

Kaip pridėti antrą automobilį?

​Nuo šiol perkant bilietą internetu, galima pridėti iki 9 vienodo tipo transporto priemonių. Pradiniame rezervacinės sistemos lange https://ferry.dfdsseaways.lt/​ pasirinkite transporto priemonės tipą ir pasirinkite priemonių skaičių.
​​​​

Diunkerkas-Doveris ir Doveris-Kalė keltų linijų keleivių dažniausiai užduodami klausimai​

Kada bus pristatyti bilietai?

DFDS neišduoda bilietų. Rezervuodami bilietus internetu, Jums elektroniniu paštu išsiunčiamas patvirtinimas, kuriame rasite rezervacijos numerį ir kelionės detales.

Rezervuodami bilietus telefonu, Jūsų bus paprašyta užsirašyti rezervacijos numerį.

Kelionės dieną Jums reikės nurodyti rezervacijos numerį DFDS registracijos vietoje.

Ar galiu pakeisti rezervaciją uoste?

​​DFDS Doveris-Diunkerkas perkėloje rezervaciją galima pakeisti priklausomai nuo laisvų vietų skaičiaus. Norėdami pakeisti rezervaciją, Jums reikės sumokėti skirtumą tarp uosto mokesčio (Turn up and go kainos) ir Jūsų tikrosios persikėlimo kainos.

‘Turn Up and Go’ kaina visada yra žymiai didesnė nei kaina internetu, todėl keitimo mokestis bus didesnis nei keičiant rezervaciją prieš atvykstant į uostą.

Norėdami pasirinkti pigiausią keitimo variantą, nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi , pasikeitus Jūsų planams.

Mes suprantame, jog keliaujant gali atsirasti trumpų vėlavimų, todėl leidžiame mūsų klientams pakeisti rezervacijos laiką į vieną persikelimą anksčiau arba vėliau nei Jūsų pirminis rezervacijos laikas be jokio papildomo mokesčio, tačiau atsižvelgiant į vietų prieinamumą.

Dėl minėtų pasikeitimų mūsų informuoti nereikia.

Atkreipkite dėmesį, jog rezervacijos keitimas negalimas praėjus daugiau nei 24 valandoms nuo Jūsų pirminio išvykimo laiko. Tokiu atveju turėsite atlikti naują rezervaciją, o ankstesnė rezervacija bus laikoma negaliojančia.

Ar galiu įsigyti bilietą išvykimo dieną uoste?

Bilietai gali būti perkami Kelionių centre Doveryje, Diunkerke arba Kalė. DFDS Doveris-Kalė, Doveris-Diunkerkas perkėloje yra imamas Turn Up and Go mokestis, kuris yra didesnis nei mokant internetu.

Perkant bilietą kelionės dieną, negarantuojame vietų prieinamumo. Norėdami įsigyti pigesnius bilietus rezervuokite juos iš anksto.

Kaip galiu pakeisti rezervaciją prieš kelionę?

DFDS sistema šiuo metu neleidžia atlikti Jūsų rezervacijos keitimų internetu. Jei atlikote rezervaciją tiesiogiai su mumis,  internetu arba telefonu, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

Taip pat Jūs turėsite sumokėti skirtumą tarp Jūsų sumokėtos kainosir naujos kainos. Ši sąlyga galioja tik keitimams prieš kelionę, o ne atvykus į uostą.

Pastaba: DFDS gali daryti pakeitimus tik tiesiogiai atliktoms rezervacijoms. Rezervavus bilietą per kelionių agentūrą, ar internetu kitose svetainėse, norėdami atlikti bet kokius rezervacijos pakeitimus prašome susisiekti su agentūros /internetinio puslapio klientų aptarnavimo centru.